FAQ


Praca online umożliwia elastyczność czasową i dostęp do klientów z różnych miejsc oraz możliwość wykonywania swojej pracy z każdego miejsca na świecie. Dodatkowo oferujemy możliwość rozwoju w obszarze warsztatów, szkoleń i tworzenia pomocy terapeutycznych.


Tak, sesję w naszej poradni odbywają się za pośrednictwem Skype. Każdy ze specjalistów ma swoje konto przez które ma możliwość połączenia się z klientem. Jesteśmy jednak otwarci na zmiany i wybór platformy do pracy z klientem  przez specjalistę.


Ważne jest korzystanie z bezpiecznych i prywatnych platform oraz stosowanie praktyk zgodnych z przepisami dotyczącymi ochrony danych. Nie należy wysyłać linków do spotkań innym osobom oraz zabezpieczyć swoje konto na każdej platformie silnym hasłem.


Tak, dlatego należy pamiętać o tym w jakich przypadkach praca online może być niewskazana. Pamiętaj, że w naszym zespole regularnie prowadzone są interwizje, które mają na celu wsparcie.


Podobnie jak w spotkaniach stacjonarnych kładź nacisk na jasną komunikację, empatię i skoncentrowanie się na doświadczeniu klienta.


Tak, trzeba przestrzegać standardów etycznych, a także dostosować się do wytycznych odpowiednich organizacji zawodowych.


Podstawowe umiejętności obsługi platformy do wideokonferencji i umiejętność rozwiązywania podstawowych problemów technicznych są zazwyczaj wystarczające.


Badania sugerują, że terapia online może być równie skuteczna co tradycyjna.


Ważne jest posiadanie planu awaryjnego i umiejętność szybkiego reagowania na ewentualne problemy techniczne. Przed sesją warto uwzględnić możliwe zakłócenie oraz inny sposób połączenia się z klientem.  Jeżeli to możliwe w takim przypadku można połączyć się z klientem telefonicznie, aby dokończyć sesję.